.بهترین شرکت طراحی سایت در کرج+شرکتی و فروشگاهی +قیمت مناسب

۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
امروزه با افزایش سرعت در تجارت و افزایش نیاز های مردم داشتن سایت به یک ضرورت تبدیل شده، بسیاری از شرکت های پیشرو به سرعت وارد این فضا شده اند و جایگاه خود را در این دنیای مجازی تثبیت کرده اند.
اولین نکته مهمی که در طراحی و سئو سایت باید در نظر بگیرید این است که طراحی سایت و سئو آن هزینه نیست، یک سرمایه گذاری حرفه ای است.
دوستانی که پیشتر در این فضا وارد شده اند به راحتی میتوانند سایت کامل و آماده خود را با قیمت های بسیار بالا (حتی بالا تر از قیمت مغازه یا املاک ) به همکاران خود بفروشند.
طراحی سایت را میتواند با توجه به فعالیت شما و نیاز های مشتریان شما انجام داد تا بسیاری از فرایند ها به صورت اتوماتیک در اختیار شما و مشتریانتان قرار بگیرید و علاوه بر ساده تر شدن کار شما، مشتریان رضایت بیشتری داشته باشند. برای مثال با طراحی سایت فروشگاهی میتواند بسیاری از فرایند های خرید را سرعت بخشید یا به عنوان مثال با طراحی سایت های کلینیک ها و درمانگاه ها و طراحی سامانه نوبت دهی انلاین هم میتوان مدیریت نوبت ها را بهتر انجام داد هم رضایت بیماران را جلب کرد.
 
طراحی سایت در کرج
اگر به دنبال طراحی سایت در کرج هستید، میتوانید بهترین نتیجه طراحی سایت کرج را با مجموعه مسترسایت بدست بیاورید. طراحی سایت در کرج برای شرکت ها و فروشگاه ها یک امتیاز خوب است که خود را بهتر به مشتریانشان معرفی کنند.
طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی در کرج میتواند باعث رونق کسب و کار شما در اینترنت شود.
بهترین شرکت طراحی سایت در کرج
 
مجموعه های زیادی در کرج در زمینه طراحی سایت فعالیت میکنند، پیدا کردن بهترین شرکت طراحی سایت در کرج برای انجام پروژه های شما خیلی مهم است، با توجه به معیار های خوش قولی، قیمت مناسب، طراحی حرفه ای مجموعه مسترسایت را میتوان یکی از بهترین مجموعه های طراحی سایت در کرج دانست.
بهترین شرکت طراحی سایت، شرکتی است که علاوه بر قیمت مناسب در کنار حرفه ای بود، پروژه شما را در زمان مقرر به شما تحویل دهد و به انجام تمامی تعهداتش پایبند باشد.
همکاری با بهترین شرکتی طراحی سایت در کرج میتواند به شما در رسیدن فروش بالا در فضای انلاین کمک کند.
طراحی سایت شرکتی در کرج
طراحی سایت شرکتی در کرج و سئو آن یکی از روش های خوب برای افزایش اعتبار و تعداد مشتریان مجموعه شما است. داشتن سایت میتواند باعث ارتقاء اعتبار شرکت شما شود.
به گزارش کارشناسان مسترسایت: معمولا مشتریانی که از طریق سایت با شما تماس میگیرند قیمت بالاتر محصول را راحت تر میپذیرند، یکی از دلایل آن را میتوان حس اعتماد بیشتر و حس خرید از یک برند معتبر دانست.
شرکت های زیادی به دنبال داشتن یک سایت حرفه ای هستند که در نتایج گوگل جایگاه بالایی داشته باشد. شما میتواندی با مشاوران مجموعه مسترسایت تماس بگیرید و همه ی سوالاتتان را بپرسید.
طراحی سایت شرکتی به صورت چند زبانه نیز میتواند سایت شما را در نظر خریداران داخلی معتبر و از نظر خریداران و مشتریان خارجی مورد اعتماد تر کند به صورتی که طراحی سایت انگلیسی میتواند به سایت شما در فروش بیشتر کمک کند.
طراحی سایت فروشگاهی در کرج
اکثر افرادی که تجربه ی فروش اینترنتی را داشته باشند به علت راحتی در فروش و دردسر کم آن تمایلی کمی به فروشندگی در مغازه دارند.
طراحی سایت فروشگاهی در کرج میتواند به افزایش مشتری ها و فروش شما بسیار کمک کند، داشتن سایت میتواند فروش شما را تا حد زیادی بالا ببرد.
فرض کنید شما یک موبایل فروشی دارید و برای آن یک سایت طراحی کرده اید، زمانی که یک فرد به دنبال خرید موبایل یا تلفن همراه است اولین گزینه جستجو در اینترنت است حالا در مرحله دوم اگر قیمت آن نیز مناسب باشد، اولین گزینه برای خرید موبایل سایت است.
طراحی سایت فروشگاهی در کرج این نکته را به مشتری منتقل میکند که برند و شرکت شما مطمئن بوده و از اعتبار بالایی برخوردار است، و باعث میشود تا مشتری های راحت تر از شما خرید کنند.
از طرفی برای افرادی که در فضای مجازی مانند اینستاگرام فروشگاه های بزرگی دارند مزیت داشتن یک سایت اینترنتی این است که مالک سایت خود هستند و اتفاق هایی همچون فیلتر شدن یا مشکلات احتمالی بسته شدن پیج نمیتواند به فروش شما ضربه بزند.
طراحی سایت وردپرس در کرج
طراحی سایت وردپرسی یکی از بهترین گزینه ها برای شروع طراحی سایت است. زیرا در ایتدا با هزینه کمی سایت خود را طراحی میکنید و به جای هزینه های بالای طراحی سایت اختصاصی هزینه بیشتری برای سئو و افزایش فروش قرار میدهید و در صورت نیاز بعدا به سراغ طراحی سایت اختصاصی می‌روید.
وردپرس اکثر نیاز های شما را در داشتن سایت برآورده می‌کند، به طوری که بسیاری از مجموعه های بزرگ دنیا از ماکروسافت گرفته تا بنز و بی ام و ، شرکت های بزرگ داخلی همچون مپنا و دیجی کالا مگ و ... از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای توسعه زیرساخت های سایتشان کمک گرفته اند.
طراحی سایت وردپرسی از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است، همچنین طراحی سایت وردپرسی با توجه به بروزرسانی های امنیتی و آپدیت های زیاد باعث افزایش امنیت سایت شما میشود.
شرکت طراحی سایت در کرج
اگر به دنبال شرکت طراحی سایت در کرج هستید به جرات میتوان مجموعه مستر سایت را بهترین شرکت طراحی سایت در کرج دانست. مجموعه طراحی سایت مسترسایت با ارائه خدمات حرفه ای در کرج در حوزه بازاریابی انلاین میتواند به رشد کسب و کار شما در این فضا کمک کند.
 
سئو سایت در کرج
بعد از طراحی سایت در کرج یکی از مهمترین کار هایی که باید روی سایت انجام بشود، سئو سایت بر روی کلمات کلیدی هدف کسب و کار شماست.
سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است، در واقع انجام فعالیت هایی تا هدف و محتوای سایت شما را به ربات های خزنده موتور های جستجو بفهماند. تا بتوانید در جایگاه واقعی سایت خود قرار بگیرید و بعد از آن با افزایش اعتبار، جایگاه سایت شما در نتایج افزایش میابد.
در زمان طراحی سایت باید اصول سئویی سایت رعایت شود تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت. پس در زمان طراحی سایت از حرفه ای بودن مجموعه طراحی سایت مطمئن شوید.
میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از قیمت ها به سایت ما به آدرس " https://mestersite.ir " سر بزنید. جهت تماس با کارشناسان مسترسایت با شماره زیر تماس بگیرید.
02634025022
مجموعه طراحی سایت مستر سایت

وردپرس چیست

۳ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

وردپرس چیست

سیستم مدیریت محتوای وردپرس کامل‌ترین و بروزترین ابزارهای راه اندازی هر نوع وب سایت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید وب سایت مرتبط با کسب‌و‌کار خودتان را راه اندازی کنید.

 

ابتدا توسط آماری که از وردپرس داریم بررسی می‌کنیم که ببینیم آیا وردپرس واقعاً برای راه‌اندازی وب‌سایت شما مناسب است؟

 

سایت‌های بسیار زیادی از جمله وبلاگ دیوار، دیجی‌کالا مگ، دانلودها، دیجیاتو، وب‌سایت رسمی کاخ سفید، AngryBirds، ASUS، سایت تویوتا بریتانیا و … از وردپرس استفاده می‌کنند. در کل بیش از ۴۰ درصد سایت‌های کل دنیا با وردپرس ساخته شده‌اند.

هزینه مورد نیاز برای ساخت سایت با وردپرس

با یادگیری وردپرس می‌توانید در عرض چند ساعت با پرداخت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان یک وب‌سایت کامل راه اندازی نمایید. دلیل کم بودن قیمت تمام شده برای شما، این هست که خودتان کارهایی را انجام خواهید داد که طراحان سایت بابت انجام آن از شما هزینه‌های میلیونی دریافت می‌کنند.

پیش‌نیازهای یادگیری وردپرس

کافیست تنها کار با کامپیوتر را بدانید تا بتوانید با مرورگر و اینترنت کار کنید و سایت خود را راه‌اندازی کنید. تمام بخش‌های دوره به‌صورت مقدماتی شروع شده و شما را تا حرفه‌ای شدن راهنمایی خواهیم کرد.

آموزش وردپرس (WordPress)

میهن وردپرس در این صفحه ساخت وب‌سایت را به‌صورت قدم‌به‌قدم در این صفحه به شما آموزش می‌دهد. شما می‌توانید به‌جای هزینه‌های بسیار بالا برای طراحی وب‌سایت، از این دوره رایگان استفاده کنید و خودتان به‌آسانی وب‌سایت مورد‌نظر خود را بسازید. البته وردپرس این امکان را به کسانی که در برنامه‌نویسی مهارت دارند را نیز می‌دهد که با برنامه‌نویسی، تغییرات دلخواه را در وب‌سایت خود ایجاد کنند. ما به شما قول می‌دهیم که با مشاهده این دوره آموزشی رایگان، در عرض چند ساعت یاد می‌گیرید چگونه سایت راه‌اندازی کنید. 

 

قالب تک صفحه ای Dentist Clinic فارسی

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

قالب تک صفحه ای Dentist Clinic فارسی

 

با توجه به تغییر و تحولاتی که در زندگی روزمره انسان ها اتفاق افتاده است لزوم استفاده از اینترنت و کسب اطلاعات از وب سایت ها امر جدا نشدنی زندگی همه ما شده است. در این میان شرکت های ارائه دهنده ی کالا و خدمات می بایست برای آنکه در دور رقابت با سایر شرکت ها باقی بمانند به سراغ طراحی سایت شرکتی رفته و با در نظر گرفتن یک وب سایت شرکتی مناسب برای خود در فضای اینترنت نسبت به معرفی خود ، کالا و خدماتشان اقدام کنند. برای آنکه بتوانید یک طراحی سایت شرکتی مناسب را به سرانجام برسانید می بایست نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به همه ی آنها اشاره خواهیم نمود. یک طراحی سایت شرکتی ایده آل به طراحی گفته میشود که از تمام جوانب سنجیده و در بهترین سطح خود قرار داشته باشد. شرکت های بسیاری در زمینه طراحی سایت شرکتی فعالیت دارند که تنها تعداد معدودی از این شرکت ها به معنای واقعی طراحی سایت شرکتی را انجام میدهند و در بسیاری از مواقع این شرکت ها صرفا قالب گرافیکی سایت را آماده و به وسیله ی سیستم های رایگان سایتی را به شما تحویل می دهند که از نظر امنیت ، سئو و کارکرد با آن دچار مشکلات بسیاری بوده و عملا شما با همکاری با این سایت ها تنها هزینه ی طراحی سایت شرکتی را پرداخت نموده اید ولی ثمره ای از بابت طراحی سایت شرکتی برای شرکت به عمل نمی آید که در این بحث به تمامی این موارد اشاره خواهیم نمود تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت شرکتی خود اتخاذ نمایید.

 

در صورتی که شما مالک یک کسب و کار هستید و به فکر گسترش کار خود و کسب درامد بیشتر هستید بهترین حالت استفاده از فضای مجازی طراحی وب سایت شرکتی می باشد. برای آنکه آینده ی کسب و کار خود را تضمین کنید و بتوانید در سالهای آینده با این سیر صعودی استفاده از فضای مجازی خود را همراه کنید می بایست به سراغ طراحی سایت شرکتی بروید و با در اختیار داشتن یک وب سایت شرکتی به معرفی شرکت و برند خود بپردازید ، در آن از تاریخچه ی خود و کارهایی که در گذشته کرده اید سخن بگویید، از برنامه های در حال اجرا حرف بزنید و آینده ی پیش روی خود را برای بازدید کنندگان از وب سایت شرکتی خود بازگو کنید. همچنین می توانید محصولات خود را در دسته بندی های مختلف بر روی وب سایت شرکتی خود قرار دهید و آنها را معرفی کنید حتی اگر محصولی برای معرفی ندارید و صرفا فعالیت خدماتی انجام میدهید به شما پیشنهاد میکنیم خدمات خود را دسته بندی و شرح هر کدام را به صورت مفصل و جامع در بخش های جداگانه در وب سایت شرکتی خود قرار دهید تا بازدید کنندگان بیشتر و بهتر با شما ، شرکت شما ، خدمات و محصولاتی که ارائه میکنید آشنا شوند.

 

در جامعه امروز که آشنایی با اینترنت دیگر یک مزیت نیست و لازمه ی زندگی همه ی افراد جامعه از سنین کودک تا کهنسال شده است بازاریابی اینترنتی برای گسترش کسب و کار ها و استفاده از فضای اینترنت برای فروش بیشتر و کسب سود بیشتر یکی از ارکانی است که می بایست به آن توجه ویژه نمود. برای اینکه بازاریابی اینترنتی مناسب و دقیقی داشته باشیم می بایست پیش شرط های آنرا به خوبی فراهم آورده باشیم. از جمله این پیش شرط ها یک طراحی سایت شرکتی مناسب می باشد که پایه اصلی بازاریابی اینترنتی ما را تشکیل می دهد.

 

طراحی سایت شرکتی در صورتی پاسخ تمام نیاز های ما را خواهد داد و زمینه ی موفقیت های آتی مارا فراهم خواهد نمود که با توجه به آخرین الگوریتم های ارائه شده توسط گوگل و تغییرات آنها طراحی شده باشد و به نوعی سئوبیس بوده و از نظر ساختاری و کد نویسی مشکلی با ربات های گوگل نداشته باشد. در صورتی که طراحی سایت شرکتی سئوبیس را انجام دهید خواهید دید که نسبت به سایر رقبایی که وب سایت هایی با ساختار نادرست را مدیریت میکنند با سرعت بیشتری پیشرفت کرده و در زمان کوتاهی می توانید جایگاه آنان در رتبه بندی گوگل را از آن خود کنید.

 

طراحی سایت شرکتی نیز یکی از بخش های اصلی و زیر مجموعه طراحی سایت می باشد که بیشترین کاربرد آن در زمینه ی معرفی شرکت ، محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت می باشد. طراحی سایت شرکتی یکی از بخش هایی است که میتوان بر روی آن مانور بسیاری داد و به نوعی می توان از آن برای بالاتر بردن جنبه رسمی شرکت استفاده کرد. یک سایت شرکتی برای آنکه برای شرکت مفید فایده واقع شود پس از استفاده از کد نویسی استاندارد و سئو شده در طراحی آن می بایست ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد پس از آن می بایست رابط کاربری آسانی داشته باشد تا تمامی کاربران با کمترین میزان سواد اینترنتی و صرف وقت بتوانند به صفحه هایی که به دنبال آن هستند وارد شوند اطلاعات موجود در آن را مطالعه کنند.

باید توجه داشت که یک وب سایت ساده نمیتواند تمام ویژگی های یک شرکت معتبر را به مشتری و یا بازدید کننده ای که از سایت بازدید میکند منتقل نماید به همین دلیل است که شرکت طراحی سایت مبنا همواره تلاش کرده است تا با به روز ترین روش های برنامه نویسی اقدام به طراحی سایت شرکتی نماید تا وب سایت های نهایی هم از نظر امنیت ، کد نویسی و ظاهر در سطح مطلوبی قرار داشته باشند و همین امر موجب کسب نظر مثبت همه ی مشتریان این شرکت شده است.

 

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که مالک شرکتی می باشید و اکنون نیازمند داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید پیشنهاد میکنیم از خدمات طراحی سایت شرکت طراحی سایت مبنا در بخش طراحی سایت شرکتی استفاده نموده و یکی از بهترین و زیبا ترین وب سایت ها را برای خود سفارش دهید. به همین منظور می توانید با ما تماس گرفته و از بخش فروش شرکت مشاوره های لازمه در زمینه طراحی سایت و طراحی سایت شرکتی را دریافت نمایید تا بتوانید با اطلاعات کامل در این زمینه نسبت به راه اندازی کسب و کار خود در اینترنت اقدام نمایید.

برای یک سایت شرکتی بجز صفحه اصلی صفحات درباره ما و تماس با ما از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و شما می بایست این دو صفحه را در طراحی سایت شرکتی خودلحاظ نموده و به صورت زیبایی چیدمان آنرا رعایت نموده و محتوای مناسبی برای آنها در نظر بگیرید در این صورت است که وقتی کاربر از کیفیت سایت شما و مطالب و محصولاتی که ارائه داده اید رضایت داشته باشد به دنبال دانستن تاریخچه شما و راه هایی برای برقراری ارتباط با شما خواهد بود.

 

بخش مهم بعدی قسمت اخبار سایت خواهد بود که میتوانید در طراحی سایت شرکتی خود نیز آنرا در نظر گرفته و در آن اخبار و اطلاعیه های مربوط به نمایشگاه ها و یا اتفاقات مختلف که پیرامون شرکت و حوزه فعالیتی آن رخ میدهد را وارد نمایید. در بخش دیگری از طراحی سایت شرکتی می توانید مقالات سایت را در نظر بگیرید و در آن مقالات آموزشی مرتبط با کارتان را در آن قرار دهید. توجه به بخش اخبار و مقالات و محتوایی که در آنها قرار داده میشود میتواند بر روی رتبه بندی سایت شما در موتور های جست و جو و همچنین کاربر پسنید سایت شما تاثیر مطلوبی گذارد.

بخش معرفی محصولات و خدمات از جمله مهم ترین بخش هایی هستند که می بایست به آنها در طراحی سایت شرکتی بیش از هر جای دیگر سایت بها دهید و کاربر را در رسیدن به کالا و یا خدمات مد نظرش که برای به دست آوردن اطلاعات پیرامون آن وارد سایت شرکت شما شده است راهنمایی نماید.

 

در طراحی سایت شرکتی ظاهر سایت علاوه بر اینکه بهتر است نسبت به سایر سایت های شرکتی متفاوت باشد می بایست تمام اهداف اصلی شرکت را در یک راستا به صورت منظم در اختیار و در دسترس کاربر بازدید کننده قرار دهد به همین دلیل شما مدیران شرکت گرامی میتوانید در صورتی که طرح و ایده خاصی برای ظاهر گرافیکی سایت شرکتی خود مد نظر دارید طی جلسه ای که قبل از شروع طراحی سایت شرکتی شما برقرار میشود با مسئول بخش گرافیک شرکت نسبت به ارائه توضیحات مد نظر خود در رابطه با چگونه بودن قالب را ارئه نمایید. در جلسه فوق گرافیست ضمن اطلاع از کلیت طرح مد نظر شما ایرادات طرح را اصلاح و اتود اولیه ای از قالب مد نظر شما را ارائه مینماید. پس از آنکه قالب مطابق با خواسته شما آماده شد به جهت انجام امور کد نویسی به برنامه نویسی شرکت منتقل شده و پس از شما یک سایت شرکتی اختصاصی خواهید داشت.

ویژگی های سایت شرکتی

اصلی ترین ویژگی که یک سایت شرکتی می بایست از آن بهره مند شود معرفی کامل و دقیق شرکت و فعالیت آن می باشد در کنار ای موارد بتواند محصولات و خدماتی که توسط شرکت ارائه شمود را نیز به خوبی مشاهده کرد.

در طراحی سایت شرکتی می بایست از متد های به روز طراحی سایت استفاده شود همچنین در نظر داشتن قوائد سئو در طراحی سایت در رشد وب سایت در سرچ های موتور های جست و جو تاثیر بسیاری خواهد داشت.

برای آنکه یک طراحی سایت شرکتی ایده آل را تجربه نمایید باید نوجه داشته باشید که به صفحاتی نیاز پیدا خواهید کرد که در آن به معرفی مدیریت و زمینه های مختلف فعالیت شرکت بپردازید. این کار برای بازدید کنندگان بسیار خوشایند بوده و میتوانند به شرکت راحتتر و سریع تر ارتباط برقرار نمایند.

هدف از داشتن سایت شرکتی چیست ؟

اصلی ترین هدفی که یک شرکت از طراحی سایت به دنبال آن می باشد ، معرفی هر چه بیشتر و بهتر شرکت ، محصولات تولیدی و خدمات ارائه شده توسط آن است و بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو و یا همان سئو بودن طراحی سایت در محقق شدن این هدف بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

طراحی اختصاصی وب سایت شرکتی

سیستم مدیریت محتوایی که توسط شرکت طراحی سایت مبنا برای طراحی سایت مورد استفاده قرار میگیرد به صورت کاملا تخصصی و مختص این شرکت می باشد و به هیچ وجه از نرم افزار های آماده و یا سلب کپی رایت شده ی موجود در اینترنت که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده میشوند مانند وردپرس و جوملا استفاده نمی نماید. زیرا طراحی سایت شرکتی به کمکاینگونه نرم افزار ها معمولا دارای مشکلات بسیاری در زمینه ی کد نویسی می باشند و برای موتور های جست و جو به صورت تخصصی بهینه سازی نشده اند. این در حالی است که طراحی سایت شرکتی توسط شرکت طراحی سایت مبنا به صورت کاملا سئو بیس  بوده و در کد نویسی این وب سایت ها موارد مرتبط با سئو کاملا رعایت شده است که همین امر موجب تسریع روند موفقیت سایت ها و کسب رتبه های بالاتر توسط آنها در سرچ های گوگل میشود.

یکی دیگر از مزیت های اختصاصی بودن سیستم مدیریت محتوای شرکت طراحی سایت مبنا نسبت به سایر سیستم های آماده عدم وجود محدودیت در ایجاد بخش های مد نظر کارفرمایان می باشد و شما میتوانید با خیالی آسوده تمامی مواردی که در ذهن دارید و مایلید تا در زمان طراحی سایت شرکتی برای شما پیاده سازی شود در صورتی که به سئو سایت شما در آینده آسیبی وارد نکند به راحتی قابل اجرا خواهد بود.

 

روش های کسب درامد از اینترنت + ایده های کسب درامد

۵ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر
طراحی سایت یکی از بهترین راه ها برای کسب درامد از اینترنت و فضای مجازی است. به صورتی که میتوان با استفاده ایده های خوب در این حوزه به سرعت بزرگ شد.
 

ایده های مختلفی در این حوزه وجود دارد از طراحی سایت های خدماتی تا طراحی سایت برای صادرات و فروش محصولات و خدمات به سایر کشور های عربی و انگلیسی.

روش های کسب درامد از اینترنت بسیار متنوع است که از فروش مستقیم محصولات گرفته تا انجام خدمات و تبلیغات و تبلیغات کلیکی و ... میتوان استفاده کرد.

یکی از روش های خوب برای رسیدن به درامد از طریق اینترنت را میتوان طراحی سایت دانست که در ادامه چند ایده طراحی سایت در حوزه های مختلف را برای شما مطرح میکنیم.

 

طراحی سایت انگلیسی

طراحی سایت انگلیسی میتواند به توسعه بازار شما در سطح کشور های انگلیسی زبان کمک کند و باعث گرفتن مشتری های خارجی برای شما شود. طراحی سایت انگلیسی باید توسط طراحان مسلط به زبان انگلیسی انجما شود تا بهترین خروجی را برای شما داشته باشد.

سئو سایت انگلیسی

سئو سایت انگلیسی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی بین المللی است که میتواند به شما در رسیدن به فروش خارجی و قرار داد بین المللی کمک کند. سئو سایت انگلیسی را میتوان بهترین روش تبلیغاتی برای مجموعه های ایرانی دانست به این دلیل که شما با انجام هزینه ریالی به فروش در کشور هدف میرسید.

اما در روش های دیگر تبلیغاتی شما باید برای رسیدن فروش در کشور مورد نظر و با هزینه های کشور هدف هزینه تبلیغات کنید تا به درامد برسید.

طراحی سایت عربی

طراحی سایت به زبان عربی یکی از روش های خوب برای تبلیغات در کشور های عربی حاشیه خلیج فارس و همسایه ماست. شما میتوانید با طراحی سایت عربی برای محصولات خود در کشور های عربی به فروش بیشتر و گرفتن بازار خود در این کشور ها کمک کنید.

سئو سایت عربی

امروزه اولین راه برای خرید جستجو در اینترنت است. اگر شما در زمان جستجو در نتایج بالای گوگل باشید میزان فروش شما تا حد زیادی بالا میرود.

رسیدن به جایگاه اول گوگل با سئو سایت عربی میتواند شما را به فروش بالایی برساند. سئو سایت عربی باید توسط سئو کار های مسلط به عربی انجام شود تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

طراحی سایت ثبت اگهی مشابه دیوار

 

سایت دیوار یکی از استارت آپ های موفق ایران در حوزه ثبت آگهی محصولات دست دوم هست که روزانه درامد بالایی از ثبت آگهی های مختلف دارد، طبع گزارشی عملکردی که به صورت سالیانه مجموعه دیوار از سایت خود منتشر میکند در سال 99 اعلام کرد که بیش از 44 میلیون گوشی یکتا این اپلیکیشن ثبت اگهی را باز کرده اند.

منظور از طراحی سایت مشابه دیوار یعنی راه اندازی و ساخت سایت ثبت آگهی با امکانات مشابه دیوار برای فعالیت در یک حوزه خاص یا چندین حوزه .

طراحی سایت ثبت آگهی مشابه دیوار در بسیاری از حوزه ها میتواند باعث تسهیل ارتباط بین خریدار و فروشنده شود و در این میان با افزایش کارایی و بهبود این ارتباط سود خوبی به شما به عنوان راه انداز سایت ثبت آگهی برساند.

طراحی سایت ثبت اگهی مشابه دیوار میتواند یک کسب و کار خوب را برای شما راه اندازی کند. تا شما با این ایجاد ارتباط بتوایند به درامد خوبی برسید.

بهترین حوزه را برای شروع به فعالیت خود انتخاب کنید برای تا بتوانید با ورود به حوزه تخصصی مورد نظر خوب به موفقیت خوبی برسید.

حتما از تبلیغات میدانی (مانند: ارسال بازاریاب و بیلبورد و تراکت و ... ) و پیامکی و ... برای جذب فروشنده ها و از تبلیغات در فضای آنلاین مثل سئو و ... برای جذب خریداران استفاده کنید.

هرچه بتوانید در حوزه مورد نظر خود کاملتر و قوی تر ظاهر شوید میزان آگهی های سایت خود را بیشتر کنید. شما به یک مرجع بزرگ طراحی سایت در آن حوزه بدل میشود و جایگاه محکم تری در ذهن مخاطبان برای خود درست میکنید.

طراحی سایت ثبت اگهی خود را باید با بهترین سیستم های طراحی سایت چلو ببرید تا در تمامی مسیر بتوانید بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه بدهید.

طراحی سایت مشابه دیوار در حوزه مورد نظر شما میتواند به راه اندازی یک کسب و کار برای شما شود.

طراحی سایت وردپرسی مشابه دیوار

احتمالا قبلا یا در زمان جستجو درباره طراحی سایت مشابه دیوار با کلمه طراحی سایت وردپرسی روبرو شده باشید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

ساخت اپلیکیشن ثبت اگهی مشابه دیوار

 

برای طراحی سایت و اپلیکیشن مشابه دیوار باید ابتدا همه نیاز های خود را مشخص کنید و با بررسی دقیق تمامی نیاز های خود را به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید.

باید مطمئن شوید که ساخت و طراحی اپلیکیشن ثبت اگهی مشابه دیوار توسط بهترین شرکت طراحی سایت صورت بپذیرد. تا در زمان شروع فعالیت و هنگام کار به مشکل بر نخورید یا درصورت بروز مشکل، پشتیبانی سریع و به موقع مجموعه طراحی سایت بتواند مشکل شما را حل کند.

سایت دیوار چگونه کسب درآمد میکند؟

روش های مختلفی برای کسب درامد از سایت و اپلیکیشنی مشابه دیوار وجود دارد. از روش های مستقیم کسب درامد مثل دریافت هزینه برای ثبت آگهی، دریافت هزینه برای تمدید و نردبان و ... تا روش های غیر مستقیم مانند کسب درامد از تبلیغات و همکاری در فروش و ...

همچنین راه های دیگری نیز برای کسب درامد از اینترنت با طراحی سایت مشابه دیوار وجود دارد که میتوانید با بررسی آن ها به کسب درامد از اینترنت بپردازید.

هزینه ساخت اپلیکیشن دیوار

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار را میتوان بر اساس سیستمی که بر اساس آن طراحی میشود، ویژگی ها و امکانات مورد نظر شما، بخش ها و ساختار مورد نظر شما تعیین میشود.

طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجیکالا

یکی از کسب و کار های بزرگ ایران فروشگاه اینترنتی دیجیکالا است که به فروش مستقیم و واسطه گری در فروش مشغول است و با راه اندازی سیستمی برای مدیریت سفارشات و ارسال محصولات مشتریان توانسته بازار خوبی برای کسب درامد خود و فروشندگان آن ها فراهم کند.

طراحی سایت فروشگاهی روش کسب درامد دیگری از اینترنت است که میتوانید به افزایش فروش مستقیم شما کمک کند، همچنین قرار دادن تبلیغات روش دیگری برای کسب درامد از اینترنت در این سایت ها است.

طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی

طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه است و میتواند اکثر همه های شما را برآورده کند. طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی برای شروع کار بهترین گزینه است، به صورتی که بسیاری از سایت های فروشگاهی بزرگ ایران همچنان با این سیستم کار میکنند.

طراحی سایت مجله ای

یکی دیگر از روش های کسب درامد از اینترنت طراحی سایت مجله ای است و کسب درامد از تبلیغات و معرفی محصولات حوزه فعالیت خود، طراحی سایت های مجله ای نیاز به تولید محتوای بسیار خوب و قوی ای دارند که بتواند مخاطبان را جذب کند.

سایت های مجله ای و خبری میتوانند بعد از مدتی فعالیت به یک رسانه قوی تبدیل شوند و در نتیجه به افزایش درامد شما از اینترنت کمک کنند.

قیمت طراحی سایت در تهران و کرج

برای دریافت قیمت طراحی سایت میتوانید با مشاوران مجموعه لیمونیا به آدرس "https://limonia.ir" تماس بگیرید و تمامی سوالات خود در این زمینه را از مشاوران طراحی سایت لیمونیا بپرسید.

طراحی سایت در تهران

مجموعه لیمونیا یکی از شرکت های طراحی سایت در تهران است که میتواند بهترین نتیجه را در طراحی سایت برای شما رقم بزند. طراحی سایت در تهران را باید به بهترین های این حوزه بسپارید و از نتیجه کار مطمئن شوید. طراحی سایت در تهران در مجموعه لیمونیا با مناسب ترین قیمت انجام میشود.

طراحی سایت در کرج

مجموعه لیمونیا به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در کرج است که در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین قیمت سایت مورد نظر شما را طراحی میکند و تمامی نیاز های شما را در دنیای مجازی تامین میکند.

طب سنتی

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

عرق دارچین یکی از عرق های گرم و پرخاصیت است. بعد از نمک و فلفل دارچین پرمصرف ترین ادویه در جهان است. گفته می شود که عرق دارچین، نسبت به پودر و چوب دارچین قوی تر است.

عرق دارچین در طب سنتی کاربردهای متعددی دارد و برای درمان بیماریهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر آن، عطر خوش عرق دارچین آن را به عرقی مطبوع و خوشایند برای اعصاب تبدیل کرده است.

برای اطلاع از طبع و خواص عرق دارچین و همچنین آگاهی از مضرات و مصلحات آن، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

عرق دارچین چه طبعی دارد؟

همانطور که طبع دارچین گرم و خشک است، عرق دارچین نیز طبع گرم و خشک دارد.

مصرف عرق دارچین برای گرم مزاجان و صفراوی ها ایجاد عوارض می کند اما برای سردمزاجان مفید است و به درمان مشکلات ناشی از سردی مزاج و غلبه سردی کمک بیشتری می کند.

طبع عرق دارچین

خواص شگفت انگیز عرق دارچین

  • به درمان سرفه و گلو درد کمک می کند.
  • در لاغری و کاهش وزن مفید است.
  • چربی سوزی را افزایش می دهد.
  • افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن.
  • جریان خون را بهبود می بخشد و تقویت می کند.
  • اکسیژن رسانی بهتر به اندام های مختلف و پوست.
  • خواص ضد التهابی دارد.
  • به تنظیم قند خون کمک می کند و از این رو برای افراد دیابتی مفید است.
  • به تقویت مغز و اعصاب کمک می کند.
  • باعث افزایش هوشیاری و حافظه می شود.
  • خواب آلودگی را از بین می برد.
  • کمک به کاهش اضطراب و استرس و فشارهای روانی و عصبی
  • قاعدگی را تسهیل می کند.
  • به درمان دردهای قاعدگی کمک می کند.
  • ضد ویروس است و از ابتلا به بیماری های ویروسی کمک می کند.
  • به درمان سرماخوردگی و آنفلوانزا کمک می کند.
  • خواص ضد عفونی کنندگی دارد.
  • موجب تسکین سردرد می شود.
  • تقویت کننده معده است.
  • درمان نفخ است.
  • موجب بهبود سوء هاضمه می شود.
  • درمان اسهال را آسان می کند.
  • موجب رفع حالت تهوع می شود.
  • بهبود گوارش از دیگر خواص آن است.
  • درمان دل درد است.
  • یک روش موثر در درمان سندرم تخمدان پلی کیستیک است.
  • موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
  • تقویت کننده قلب است.
  • از سکته قلبی جلوگیری می کند.
  • موجب بهبود تنفس می شود.
  • به رفع مشکلات تنفسی می شود.
  • درمان درد مفاصل و عضلات است.
  • درمان آرتروز و آرتریت است.
  • درمان درد زانو و دیگر دردهای استخوانی است.
  • بهبود درد سیاتیک است.
  • درمان برفک دهان در بزرگسالان و نوزادان و کودکان است.(به شرط رعیت اندازه)
  • ضد قارچ، ضد باکتری است. عفونت های قارچی و امراض باکتریایی را درمان می کند.
  • درمان عفونت های داخلی و خارجی بدن است.
  • التیام بخش زخم ها و جراحات است.
  • خواص ضد درد دارد.

 

اموزش

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

در حال حاضر وردپرس محبوب‌ترین پلتفرم ساخت سایت و بلاگ در دنیا به حساب می‌آید و بیش از 30 درصد سایت‌های دیگر قدرتمند است. دلیل این محبوبیت نیز مشخص است: ساده بودن نصب این پلتفرم و راحت بودن استفاده از آن. اگر شما نیز از افرادی هستید که می‌خواهید استفاده از وردپرس را آغاز کنید، باید این مقاله را تا انتها بخوانید. ما در این مقاله قصد داریم آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین از مجموعه آموزش های وردپرس را به شما ارائه دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

همان‌طور که گفتیم وردپرس محبوبیت زیادی دارید و یکی از دلایل دیگر آن هم این است که دست کاربران را باز می‌گذارد. مثلا شما می‌توانید به لطف آن یک سایت کاری و حرفه‌ای، یک سایت شخصی یا هر نوع سایتی که دوست دارید را مدیریت کنید. وردپرس با زبان برنامه‌نویسی PHP ساخته شده و از  MySQL به عنوان سیستم مدیریت پایگاه داده استفاده می‌کند. شما می‌توانید در وردپرس افزونه‌های مختلفی نصب کنید و کارایی سایت خود را بالاتر ببرید. علاوه بر این، قالب‌های متنوعی برای این پلتفرم طراحی شده که هر یک از آن‌ها ظاهر ویژه‌ای به سایت‌تان خواهد داد. در مجموع هم باید بدانید که استفاده از آن ساده است و شما نیاز به هیچ دانش تخصصی‌ای ندارید. در ادامه ما به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های وردپرس که می‌توانند شما را به نصب آن ترغیب کنند، اشاره می‌کنیم.

آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین

ما در ادامه در چند مرحله نحوه نصب وردپرس روی دایرکت ادمین را به شما آموزش می‌دهیم. اگر دامنه‌تان را از قبل به DirectAdmin اضافه کرده باشید، پشت سر گذاشتن این مراحل کمتر از 10 دقیقه به طول خواهد انجامید.

نحوه ساخت دیتابیس در دایرکت ادمین برای وردپرس

ابتدا وارد دایرکت ادمین شوید و روی MySQL Management که در صفحه اصلی آن قرار دارد، کلیک کنید. سپس Create new database را بزنید.

       

در بخش‌هایDatabase Name ،Database Username  و Database Password به ترتیب نام پایگاه داده، نام کاربری دیتابیس و رمز عبور آن را وارد کنید. به یاد داشته باشید که باید یک کلمه عبور قدرتمند استفاده کنید. پس از پر کردن این موارد، گزینه Create را بزنید.

 

نام کاربری و گذر واژه‌ای که انتخاب کرده‌اید را در یک فایل متنی یا داخل دفترچه یادداشت‌تان بنویسید، زیرا در مراحل بعدی به آن‌ها نیاز خواهید داشت. قابل ذکر است که پس از کلیک روی گزینه Create، رمز عبور دیگر نمایش داده نخواهد شد، به همین خاطر هم توصیه می‌کنیم پیش از آن حتما در جایی یادداشت‌اش کنید.

ساخت FTP Login برای وردپرس

 پیش از هر چیز باید بدانید که FTP یک پروتکل است که کار انتقال داده را ساده‌تر می‌کند. برای ساخت FTP Login در دایرکت ادمین باید به صفحه اصلی DirectAdmin رفته و روی FTP Management کلیک کنید. پس از آن گزینه Create FTP Acount را بزنید.

 

در قسمت FTP Username نام کاربری دلخواه‌تان را وارد کنید و پس از آن باید دست به انتخاب یک کلمه عبور قدرتمند بزنید. البته می‌توانید روی Random نیز کلیک کنید تا به صورت خودکار یک گذر واژه قدرتمند برای‌تان نمایش داده شود. سپس روی Create کلیک کنید.

 

آخرین نسخه Filezila و وردپرس را دانلود کنید

در این مرحله از آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین، به Filezila نیاز خواهیم داشت. ما از این نرم افزار برای آپلود وردپرس روی هاستینگ سرور استفاده می‌کنیم. آخرین نسخه Filezila را از وب‌سایت رسمی آن که لینک‌اش اینجا قرار دارد، دانلود کنید. پس از اتمام فرآیند دانلود، نرم افزار را روی کامپیوترتان نصب کنید.

 

برای دانلود آخرین نسخه وردپرس نیز باید به سایت رسمی آن بروید که ما لینک آن را در اینجا قرار داده‌ایم.

 

نحوه اتصال به سرور هاستینگ و آپلود فایل‌های وردپرس

در قدم اول باید برنامه Filezila را باز کنید. از قسمت File گزینه Site Manager را بزنید. در این مرحله از آموزش وردپرس باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • Host: در اکثر مواقع همان نام دامنه است
  • User: در این قسمت باید همان FTP Username که قبلا انتخاب کرده بودید را وارد کنید
  • Password: در این بخش باید رمز FTP که قبلا وارد کرده بودید را بنویسید

 

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، روی Connect کلیک کنید تا به سرورتان متصل شوید.

حال باید پوشهpublic  یا  public_htmlدر قسمت راست پنجره Filezila برای‌تان نمایش داده شده باشد. پنجره مربوط به برنامه Filezila را کوچک کرده و به گوشه صفحه نمایشگرتان ببرید و سپس در یک پنجره جدید، وارد پوشه فایل‌های دانلود شده‌تان شوید.

فایل‌های نصب وردپرس را که که در مرحله قبل دانلود کرده بودید، از حالت فشرده شده خارج کنید (اگر Winrar دارید، روی فایل Zip راست کلیک کرده و گزینه Extract را بزنید). سپس فایل‌های استخراج شده را انتخاب کرده و آن‌ها را کشیده و در پوشه public_html که در پنجره Filezila قرار دارد، رها کنید. فرآیند آپلود بسته به سرعت اینترنت شما، 2 الی 5 دقیقه طول خواهد کشید.

 

شما باید پوشه‌هایwp-admin ، wp-content و چندین پوشه و فایل دیگر را در داخل پوشه public_html مشاهده کنید. اگر همه چیز مطابق تصویر زیر باشد، یعنی مسیر شما صحیح است.

 

نحوه نصب وردپرس

در این مرحله از آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین، می‌رسیم به آخرین قدمی که در این فرآیند باید طی کنید. در واقع این بخش ساده‌ترین و بی‌دردسرترین قسمت ماجرا است. مرورگر اینترنت‌تان را باز کرده و آدرس سایت را وارد کنید (همان دامنه‌ای که در دایرکت ادمین وارد کردید). نصب وردپرس به صورت خودکار آغاز می‌شود.

باید در این پنجره زبان دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس روی گزینهContinue کلیک کنید. در ادامه گزینه Let’s go را بزنید.

 

در بخش‌های

Database Name ،Database Username  و  Database Password به ترتیب نام پایگاه داده، نام کاربری دیتابیس و رمز عبور آن را وارد کنید و پس از آن روی گزینه Submit کلیک کنید. در انتها نیز Run the installation را بزنید.

 

در مرحله بعد باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • Site Title: در این قسمت باید نام سایت‌تان را وارد کنید. اگر از انتخاب نام دلخواه‌تان مطمئن نیستید، نگران نباشید، زیرا می‌توانید بعدا آن را تغییر دهید.
  • در قسمت Username و Password باید نام کاربری و کلمه عبور مورد نظر را بنویسید.
  • Your Email: در این قسمت باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید که در صورت فراموش کردن اطلاعات ورود، این موارد به آن آدرس ارسال شوند. همچنین سایر پیام‌های مرتبط با سایت‌تان نیز به آن آدرس ارسال خواهند شد.

پس از وارد کردن اطلاعات فوق، روی گزینه Install WordPress کلیک کنید.

 

حال می‌رسیم به انتهای آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین. شما حالا می‌توانید به راحتی از وردپرس استفاده کنید.

 

طراحی سایت

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

 

در دنیای امروز که مردم برای دانستن و تحقیق درباره شرکت‌ها و برند‌ها و اشخاص و … جست و جو در فضای مجازی و دنیای آنلاین یا همان شبکه اینترنت را مقدم بر هر چیز می‌دانند، داشتن یک سایت انتخاب نیست، بلکه ضرورت است.

سایت می‌تواند معرف شما، تاریخچه و محصولات و خدماتتان باشد. از طرف دیگر سایت می‌تواند هزینه های تبلیغات فزیکی و چاپ کارت وزیت و بروشور و کاتالوگ محصولات شما را به حد صفر برساند و تا سالها شما را از هزینه کردن برای تبلیغات کاغذی بی نیاز کند. از این جهت طراحی سایت نه تنها هزینه اضافه، بلکه به نوعی صرفه جویی در هزینه های تبلیغات و معرفی شرکت، محصولات و خدمات شما است.

 

اموزشی طراحی سایت

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مهمترین دلیل بزرگ شدن اسنپ رو میدونی؟ تا حالا فکر کردی چرا تپسی اینقدر بزرگ شد؟ به نظرت چرا بزرگترین شرکت های ایران و دنیا در حوزه دیجیتال و بر بستر آنلاین فعال هستند؟

تا حالا به اینکه استارت آپ ها و شرکت های بزرگ همگی به صورت حرفه ای و قوی روی سایت خود فعالیت میکنند فکر کردید؟ از میزان فروش سایت با خبر هستید؟ از هزینه طراحی سایت در کرج اطلاع دارید؟

 

امروزه رفتار و اقدامات مردم برای خرید و رفع نیاز های خودشون عوض شده، پس باید به سمت روش های تبلیغاتی برویم که در زمان نیاز مشتری ها بتونیم در جلوی چشم اون ها باشیم.

 

امروزه عموما افراد برای رفع نیاز های خودشون اولین کاری که میکنند مراجعه به اینترنت و گوشی خوشون هست و به دنبال راه حل و یا جوابی برای رفع نیاز خودشون هستند، یا حتی برای خرید وسایل یا خدماتی که نیاز دارند اولین کار جستجو توی اینترنت و گوگل هست و قیمت های سایت ها و فروشگاه های مختلف رو در می آورند.

 

طراحی سایت در کرج میتونه مثل راه اندازی یک مغازه برای شما توی این بازار بزرگ باشه، که فرقی نداره مشتری های شما توی کرج هستند یا توی تهران یا حتی توی شهرستان یا روستا، مهم اینه که به محصول و خدمت شما نیاز دارند و دارند توی اینترنت به دنبال اون میگردن.

حالا زمانی که وارد سایت شما می شوند، موجب دیده شدن شما و افزایش فروش شما میشوند.

 

از طرفی داشتن سایت باعث میشود تا مشتری کار شما رو رسمی تر و قابل اعتماد تر ببینه و راحت تر به شما اعتماد کنه و از شما خرید کنه.

 

اگر کسب و کاری دارید که میخواهید، سهمی از این بازار بزرگ آنلاین هم داشته باشید، میتوانید با طراحی سایت در کرج، در سطح کشور فروش خود را افزایش بدهید و برند خودتون رو بزرگ و معروف کنید.

طراحی سایت کرج ( طراحی سایت در کرج )

 

طراحی سایت در کرج میتواند به بزرگ شدن مجموعه شما کمک کند و اعتبار برند شما را افزایش بدهد.

 

یکی از نکات مهم در طراحی سایت در کرج، سئو فرندلی بودن سایت طراحی شده است، به معنی اینکه سایت از نظر اصول سئویی نیز به درستی طراحی شده باشد تا بتوان بهترین نتیجه را در نتایج گوگل به خود اختصاص بدهد و بتوان به راحتی آن را سئو کرد و به جایگاه بالای گوگل رساند.

 

طراحی سایت در کرج برای شرکت ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ که میخواهند وارد بازار انلاین بشوند و مشتری های خود را افزایش بدهند، یک راه حل خوب و به صرفه است، به این صورت که با طراحی سایت و سئو کردن سایت میتونند در گوگل به جایگاه های بالایی برسند و کلی مشتری بگیرند.

طراحی سایت در کرج را به بهترین شرکت طراحی سایت در کرج بسپارید و زمان و نحوه اجراء پروژه آسوده باشید.

 

 

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

 

با افزایش استفاده افراد از موبایل های لمسی و اینترنت موبایل میزان سرچ های موبایلی بسیار بالا رفته به صورتی حدود 80 تا 90 درصد جستجو ها با موبایل انجام میشود، پس بهترین نتیجه برای طراحی سایت فروشگاهی زمانی است سایت شما به صورت رسپانسیو و بر پایه موبایلی طراحی شود.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج با امکانات کامل مثل درگاه پرداخت، امکان افزودن بی نهایت محصول، سرعت بالا و امنیت فوق العاده و ... میتواند بهترین گزینه برای شما برای ورود به بازار آنلاین باشد.

برای ورود به این بازار بزرگ و ارتقاء کسب و کارتون میتوانید از مجموعه های حرفه ای مثل لیمونیا مشاوره بگیرید.

 

طراحی سایت شرکتی در کرج

 

طراحی سایت شرکتی در کرج نیاز اصلی شرکت های کرج است، شرکت های پیشرو در هر حوزه باید بتوانند به خوبی برند سازی کنند و اعتبار شرکت خود را افزایش بدهند. طراحی سایت شرکتی میتواند یکی از روش های خوب برای کمک به افزایش اعتبار برند و معرفی شرکت شما باشد.

 

سایت های شرکتی علاوه بر افزایش اعتبار برند شما میتواند به افزایش مشتری های شما نیز کمک کند و باعث بالا رفتن درامد و سود شرکت شما بشود.

 

یکی از نکات مهم در طراحی سایت شرکتی سرعت بالا و امنیت قوی سایت شما است، سرعت سایت یکی از فاکتور های مهم در سئو سایت است و از طرفی رابطه ی مستقیمی با رضایت مشتری دارد یعنی زمانی که مشتری بر روی سایت شما کلیک میکند سایت به سرعت باز شود.

 

به گزارش «لیمونیا»؛ 53 درصد افراد کاربران موبایلی اگر باز شدن سایت شما بیش از 3.2 ثانیه طول بکشد از سایت شما خارج شده و وارد سایت رقیب های شما میشود.

بهینه سازی سایت میتواند باعث افزایش جذب مشتری و همچنین بهبود سئویی سایت شما میشود.

 

طراحی سایت وردپرس در کرج

 

شاید در زمان جستجو راجع به طراحی سایت در کرج با کلمه "طراحی سایت وردپرسی در کرج" روبرو شده اید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که برای طراحی سایت به کمک شما می آید و بسیار از هزینه های پروژه ها را به صورت مشترک کم میکند، برای مثال فرض کنید شما نیاز به یک ویژگی خاص دارید که قبل از شما افراد مختلفی به این نیاز برخود کرده اند و کد های این ویژگی را ارتقاء داده اند و در اختیار شما قرار میدهند افراد دیگری در زمان استفاده با باگ و خطایی روبرو شده اند و ان خطا ها و باگ ها اصلاح شده و حالا نسخه نهایی آن با مبلغی مناسب در اختیار شما هم قرار میگیرد. پس مزیت اصلی وردپرس را میتوان کاهش هزینه های طراحی سایت، بهینه بودن کد ها و کم بودن خطا ها و باگ های آن دانست.

 

به گزارش مجموعه طراحی سایت «لیمونیا»؛ بیش از 80 درصد سایت ها در فضای اینترنت به صورت وردپرسی طراحی شده اند. برای نمونه سایت هایی مثل سایت رسمی کاخ سفید، سایت بسیاری از دانشگاه های معروف دنیا، بخش بلاگ مایکروسافت و ... همچنین بسیاری از سایت های معروف در ایران از سایت دانشگاه تهران گرفته تا سایت های بزرگ ارگان های دولتی به صورت وردپرسی طراحی شده.

سئو سایت باعث افزایش چشمگیر میزان ورودی سایت شما شده و میزان فروش شما را بسیار بالا میبرد.

بعد از طراحی سایت شما باید سایت خود را سئو کنید، سئو سایت یک فرایند تخصصی است و به نسبت تبلیغات ادوردز گوگل زمانبر تر است، اما جایگاهی که شما با سئو به دست می آورید ماندگار است اما در تبلیغات ادوردز گوگل تا زمانی که اکانت شما شارز داشته باشد، در جایگاه بالایی هستید و ورودی و کلیک میگیرید و به ازای تعداد کلیک مبلغ را پرداخت می کنید.

مدیریت شبکه های اجتماعی

همزمان با طراحی سایت باید در فضای شبکه های اجتماعی به تبلیغ بپردازید و فعالیت کنید و مشتری ها را برای به سمت سایت هدایت کنید. تا ورودی های سایت شما افزایش پیدا کند و فرش شما بالا تر برود.

استفاده از روش های تبلیغاتی برای افزایش جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی میتواند به بهتر دیده شدن شما و افزایش فروش شما بسیار کمک کند.

هزینه طراحی سایت در کرج

هزینه طراحی سایت در کرج در مجموعه لیمونیا از 2 میلیون تومن شروع شده و بسته به ویژگی های مورد نظر شما تعیین میشود. قیمت طراحی سایت در کرج بر اساس نیاز شما تعیین میشود.

برای کسب اطلاع از قیمت های طراحی سایت در کرج و هزینه های طراحی سایت میتوانید با مشاوران مجموعه لیمونیا تماس بگیرید.

مجموعه طراحی سایت لیمونیا

02634025022

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج

 

بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را میتوان با توجه به مولفه های مختلفی مورد ارزیابی و بررسی قرار داد، ما در اینجا میخواهید بهترین شرکت طراحی سایت کرج را بر اساس پاسخگویی سریع، انجام به موقع پروژه ها، قیمت مناسب و پشتیبانی بررسی کنیم که در این میان مجموعه لیمونیا را میتوان به جرائت بهترین شرکت طراحی سایت در کرج با توجه به مولفه های ذکر شده دانست.

 

لیمونیا، به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در کرج میتواند در زمینه طراحی انواع سایت ها و وب اپلیکیشن ها و مشاوره و اجراء تبلیغات انلاین در کرج پاسخگوی تمامی نیاز های آنلاین شما باشد.

طراحی سایت حرفه ای باید توسط حرفه ای های این حوزه انجام بگیرد که با توجه به قیمت مناسب، پاسخگویی، زمان بندی دقیق و تجربه بالا در طراحی سایت به جرات میتوان بهترین شرکت طراحی سایت در کرج را لیمونیا دانست.

طراحی سایت در کرج را به بهترین شرکت طراحی سایت در کرج (https://limonia.ir) بسپارید و از قیمت و زمان و نحوه اجراء پروژه آسوده باشید.

 

اموزش طراحی سایت

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

با HTML آشنا شده و پس از یادگیری اصول و قواعد این زبان ترسیمی با CSS آشنا خواهیم شد.

به منظور آشنایی کاربردی و عملیاتی شما عزیزان با CSS، هر 3 متد مطرح طراحی در این حوزه به صورت پروژه محور و کامل تدریس می شود، در آغاز متد چیدمان Float در طراحی صفحات وب مورد بررسی قرار می گیرد که در این بخش وب سایت کاملی به عنوان پروژه کلاسی پیاده سازی می شود.

پس از آن متد Flex آغاز شده و با این متد نیز پروژه های گوناگونی پیاده سازی خواهد شد و همچنین تکنیک هایی تجربی به منظور سرعت بخشیدن به طراحی شما عزیزان بیان میگردد و در پایان آخرین و جدیدترین متد طراحی CSS-Grid تدریس میگردد

در طول دوره با هر متد وب سایت های گوناگونی به طور کامل در کلاس و به عنوان پروژه هفتگی مورد بررسی و طراحی قرار می گیرد و در پایان دانشجویان قادر خواهند بود تا هر طرحی را بدون نگرانی به وب سایت تبدیل نمایند و اولین گام را در رسیدن به جایگاه شغلی و سطح علمی وب مستر با قدرت بردارند.

 

 

این دوره به طور جامع به آموزش تخصصی HTML و CSS به عنوان سنگ بنای وب می پردازد و مخاطبان تسلط بسیار خوبی را برای ورود حرفه ای به دنیای وب پیدا می کنند. همچنین دانشجویان با مباحثی چون bootstrap  و jquery آشنا می گردند که به این دو موضوع بصورت جامع تر در دوره تخصصی طراحی سایت سطح2 پرداخته می شود.

HTML یک زبان نشانه گذاری یا markup language است. این دوره بصورت کامل و عمیق مباحث زبان برنامه نویسی HTML از سطح مقدماتی تا پیشرفته آموزش داده می شود و شما می توانید محتوای مورد نظر خود را بسازید، چه این محتوا یک وب سایت ساده باشد و یا یک برنامه پیچیده کاربردی. مباحث این دوره شامل بهترین تمارین برای نوشتن و ویرایش کدهای و همچنین آموزش ارتباط HTML با CSS و در آینده JavaScript برای ایجاد تجربه کاربری جذاب می باشد

اولین مطالب آزمایشی من

۴ بازديد ۰ نظر
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .